Igkm Com
.pl
Zmień kryteria ({{filtersCount}})
Ustaw kryteria
Ustaw kryteria
Stanowisko, firma, słowo kluczowe
Miejscowość, województwo
+{{r}} km
Wyczyść filtry
Kategorie:
{{selectedCategoriesCount}}
{{cat.category}}
{{counters.categories && counters.categories[cat.id] ? counters.categories[cat.id] : '0'}}
Data dodania:
1
{{value}}
({{counters.hours && counters.hours[key] ? counters.hours[key] : '0'}})
Rodzaj pracy:
{{selectedJobTypesCount}}
{{jobType.name}}
({{counters.jobTypes && counters.jobTypes[jobType.id] ? counters.jobTypes[jobType.id] : '0'}})
Umowa:
{{selectedContractsCount}}
{{contract.name}}
({{counters.contracts && counters.contracts[contract.id] ? counters.contracts[contract.id] : '0'}})
Pokaż oferty ({{counters.all || 0}})
Wszystkie oferty
»
Dębowiec
»
Referent
Oferty pracy Referent Dębowiec
- Mamy dla Ciebie
1 ofertę pracy
Ustaw kryteria
Słowo kluczowe
Miejscowość
Promień
+{{r}} km
Pokaż oferty ({{counters.all || 0}})
Wyczyść filtry
Pokaż oferty ({{counters.all || 0}})
Wyczyść filtry
Kategorie:
{{selectedCategoriesCount}}
{{cat.category}}
{{counters.categories && counters.categories[cat.id] ? counters.categories[cat.id] : '0'}}
{{showAllCategories ? 'Ukryj' : 'Pokaż wszystkie'}} kategorie
Data dodania:
Kiedykolwiek
{{value}}
{{counters.hours && counters.hours[key] ? counters.hours[key] : '0'}}
Rodzaj pracy:
{{jobType.name}}
{{counters.jobTypes && counters.jobTypes[jobType.id] ? counters.jobTypes[jobType.id] : '0'}}
Umowa:
{{contract.name}}
{{counters.contracts && counters.contracts[contract.id] ? counters.contracts[contract.id] : '0'}}
Wyczyść filtry
Pokaż oferty ({{counters.all || 0}})
REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Dębowiec
Urząd gminy w dębowcu
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe - Zawody: Księgowy - Inne wymagania: szczegółowe wymagania - oczekiwania pracodawcy na stronie: debowiec.bip.info.pl - Przeznaczone wyłącznie dla osób zar
3 dni temu z aplikuj.pl
Podobne ogłoszenia
Referent ds. księgowości z językiem francuskim
Krosno
FA Krosno S.A
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Referent ds. księgowości z językiem francuskimTwój zakres obowiązków Tenue de la comptabilité complète de l 'entreprise Vérification et comptabilisation des factures d 'achat et d’autres documents comptables Saisie des virements bancaires e
69 dni temu z gowork.pl
REFERENT DS. KALKULACJI POTRAW I ZAMÓWIEŃ TOWARÓW
Rymanów
JAŚ WĘDROWNICZEK HOTEL RESTAURACJA SP Z...
Gastronomia i hotelarstwo
Pracownik Administracji
Referent
Restauracja w Rymanowie – poszukuje osoby na stanowisko: REFERENT DS. KALKULACJI POTRAW I ZAMÓWIEŃ TOWARÓW OPIS STANOWISKA: - kalkulacja potraw - prowadzenie magazynu artykułów żywnościowych - kontrola jakości surowców i produktów spożywczych -..
4 dni temu z Nuzle.pl
Staż z urzędu pracy Referent ds. księgowości...
Tarnów
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Dla studentów
Pracownik Administracji
Referent
Opis zadań:1. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym faktur zakupu.2. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów magazynowych.3. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego.4. Archiwizowanie dokumentów księgowych.5. Wery
23 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Nowy Sącz
Spółdzielnia mieszkaniowa beskid w nowym...
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Księgowa
Pracownik Administracji
Referent
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe - Inne wymagania: Wymagane 2 letnie doświadczenie w księgowości - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie OFERUJEMY: - Wynagr
5 dni temu z aplikuj.pl
Referent ds. finansowo-księgowych
Nowy Sącz
Spółdzielnia mieszkaniowa beskid w nowym...
Finanse i księgowość
Księgowa
Pracownik Administracji
Referent
Zakres obowiązków:Obsługa kont opłat mieszkańców, księgowanie wyciągów bankowych, wystawianie faktur i naliczeń czynszowych. Bezpośrednia obsługa mieszkańców spóldzielni mieszkaniowej. Praca w Nowym Sączu na pełny etat w godz. 7.00-15.00. Wymagane 2
6 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Referent prawny ds. orzecznictwa
Nowy Sącz
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego...
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca biurowa przy użyciu komputera, praca poza siedzibą urzędu - przeprowadzenie oględzin na terenie powiatu nowosądeckiego, stanowisko pracy wyposażone w niezbędny sprzęt biurowy i komputerowy, siedziba Inspektoratu niedostępna d
10 dni temu z aplikuj.pl
REFERENT DS. HANDLOWYCH
Łąkta Górna
Spółdzielnia Ogrodnicza Zamvinex
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B - Inne wymagania: Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, komunikatywność, umiejętność pracy z klientem, umiejętności negocjacyjne. Prawo jazdy kat. B
10 dni temu z aplikuj.pl
Referent ds. handlowych
Łąkta Górna
Spółdzielnia Ogrodnicza Zamvinex
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Zakres obowiązków:Wyszukiwanie hurtowni, sklepów na terenie południowej Polski, kontakt z kontrahentami, fakturowanie, składanie ofert Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Prawo jazdy kat. BWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym lice
11 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Referent do spraw księgowości
Sanok
Sanockie przedsiębiorstwo gospodarki mieszkaniowej...
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Zakres obowiązków:obsługa finansowa - księgowa Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczneInne wymagania: mile widziane doświadczenie w dziale księgowości, skrupulatność, dokładność, umiejętność pracy pod presj
24 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Referent ds. administracyjno - biurowych oraz...
Oleśnica
Miejsko-gminne centrum kultury w oleśnicy
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Zakres obowiązków:Prowadzenie spraw administracyjno - biurowych, organizacja imprez, pozyskiwanie środków zewnętrznych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu, p
41 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Staszowie
Księgowy/wa
Jodłowa
Zakład handlowo-produkcyjno-przetwórczy...
Finanse i księgowość
Księgowa
Księgowy
Zakres obowiązków:PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH ORAZ SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH. ROZLICZENIA Z URZĘDEM SKARBOWYM I ZUS. SPORZĄDZANIE MELDUNKÓW DO GUS. PROWADZENIE KADR I PŁAC. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
ASYSTENT W DZIALE KADR
Krosno
Merkury Market
Administracja biurowa
Asystent
Merkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 69 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji i Czech, oraz 7 sklepów internetowych. Wyróżnia..
2 dni temu z Nuzle.pl
Dyrektor Kontraktu Drogowego
Polska
NES Global Talent
Administracja biurowa
Kadra zarządzająca
Media i sztuka
Prawo i administracja państwowa
Dyrektor
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych zarządzanie budżetem i ryzykiem projektów przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych zapewnienie efektywnej komun
3 dni temu z praca.pl
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Gorlice
Administracja biurowa
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Pracownik Biurowy
Opis zadań:prowadzenie i archiwizacja dokumentacji firmowej; wykonywanie i odbieranie telefonów; przygotowywanie listy zamówień na artykuły biurowe; przygotowywanie i współpraca w zakresie biezących zamówień; obsługiwanie urządzeń biurowych; planowan
4 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
KOORDYNATOR PROJEKTU - DZIAŁ DKP
Krosno
Administracja biurowa
Koordynator
Firma MULTI STONE Sp. z o.o.Specjalizujemy się w produkcji blatów kuchennych oraz elementów wyposażenia wnętrz z kamieni naturalnych, konglomeratów i ceramiki wielkoformatowej.Aktualnie do naszego Działu Koordynacji Projektu (DKP) poszukujemy pracown
6 dni temu z krosno24.pl
PRACOWNIK BIUROWY DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY
Gorlice
Polskie centrum certyfikacji i badań jakości...
Administracja biurowa
Prawo i administracja państwowa
Ekspedientka
Pracownik Administracji
Pracownik Biurowy
Kasjerka
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe - Inne wymagania: wykształcenie minimum średnie; staż pracy - nie wymagany; dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Office (warunek kon
8 dni temu z aplikuj.pl
Pracownik biurowy ds. wsparcia sprzedaży
Gorlice
Polskie centrum certyfikacji i badań jakości...
Administracja biurowa
Prawo i administracja państwowa
Dla studentów
Ekspedientka
Pracownik Administracji
Pracownik Biurowy
Kasjerka
Zakres obowiązków:Praca zdalna polegająca na umawianiu spotkań z danego powiatu, wysyłanie ofert sprzedażowych z branży fotowoltaiki, pomp ciepła oraz ich certyfikacji. Praca z klientami z danego powiatu. Praca na terenie powiatu gorlickiego. Wymagan
9 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Krosno
Administracja biurowa
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Firma GP GLIDERS Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWYFirmaGP GLIDERS Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma, z bogatymi tradycjami, wieloletnim doświadczeniem oraz znaczącymi już sukcesami w branży
10 dni temu z krosno24.pl
Audytor w banku (tylko dla firm)
Jasło
Qualitysite
Finanse i księgowość
Audytor
Prosimy o dokładne zapoznanie się z treścią ogłoszenia.Posiadasz firmę i szukasz dodatkowego zajęcia?Masz szansę zyskać doświadczenie i zostań profesjonalnym tajemniczym klientem!Badanie jakie oferujemy to praca dodatkowa w pełni zdalna, gdzie nie wy
14 dni temu z gowork.pl
Audyt / Audytor w banku
Jasło
Qualitysite
Finanse i księgowość
Audytor
Prosimy o dokładne zapoznanie się z treścią ogłoszenia.Dołącz do grona tajemniczych klientów i zyskaj stałe zlecenia kilka razy w miesiącu!Badanie jakie oferujemy to praca dodatkowa w pełni zdalna, gdzie nie wymagamy doświadczenia! Całe badanie zajmu
14 dni temu z gowork.pl
Projektant AUTOCAD
Krosno
Merkury Market
Administracja biurowa
Projektant
Merkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji i Czech, oraz 6 sklepów internetowych. Wyróżnia..
18 dni temu z Nuzle.pl
Asystent koordynatora projektu
Polska
DINO POLSKA S.A
Administracja biurowa
Asystent
Koordynator
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Opiniowania lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki Analizy zagrożeń dla inwestycji Pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych Kontroli postępu prac
20 dni temu z praca.pl
Księgowy
Jasło
Finanse i księgowość
Księgowa
Księgowy
Zakres obowiązków:Praca samodzielnej księgowej, wprowadzanie danych do systemu finansowo - księgowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: Obsługa programu comarch optima Wynagrodzenie brutto: od 4 300 P
26 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Koordynator_Koordynatorka ds. projektów wdrożeniowych
Krosno
Administracja biurowa
Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o.Miejsce pracy: JasłoNr ref: KPW03/24Twój zakres obowiązków:-zarządzanie wdrożeniami nowych produktów na każdym etapie cyklu życia-przygotowywanie kalkulacji wstępnych-koordynowanie przygotowanie prototypów, wzorców i
27 dni temu z krosno24.pl
Koordynator pracowników z językiem hiszpańskim
Krosno
Ok Job Sp. z o .o
Administracja biurowa
Koordynator
Koordynator Pracowników
Do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: Koordynator pracowników z biegłym hiszpańskim Obowiązki: • Udział w szkoleniach BHP oraz szkoleniach stanowiskowych jako tłumacz, aby zapewnić płynną komunikację między instruktorem a..
45 dni temu z Nuzle.pl
Asystent/ka w dziale inwestycji
Krosno
Merkury Market
Administracja biurowa
Asystent
Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech...
46 dni temu z Nuzle.pl
Dekorator ekspozycji
Krosno
Merkury Market
Administracja biurowa
Dekorator
Merkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 69 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech, Chorwacji i Serbii oraz 6 sklepów..
46 dni temu z Nuzle.pl
Kontroler finansowy
Krosno
FA Krosno S.A
Finanse i księgowość
Kontroler Finansowy
Kontroler
Kontroler finansowyTwój zakres obowiązków wsparcie Zarządu w realizacji codziennych zadań przez dostarczanie informacji zarządczej przygotowywanie miesięcznych raportów i analiza wyników finansowych oraz rentowności firmy współpraca z działem księgow
51 dni temu z gowork.pl
Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner Biznesowy
Krosno
GO-leasing Sp. z o.o
Administracja biurowa
Dyrektor Oddziału
Dyrektor
Franczyzobiorca
Partner biznesowy
Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jednostki
65 dni temu z gowork.pl
PROJEKTANT MEBLI w MEBLODREW
Krosno
Meblodrew
Administracja biurowa
Projektant
Miejsce pracy: Krosno, Słowacja Opis stanowiska: - Wykonywanie projektów na podstawie wymagań klientów. - Kompleksowa i profesjonalna obsługa klienta - Tworzenie ofert oraz wycen Wymagania: - duże zaangażowanie w wykonywaną pracę - umiejętność..
81 dni temu z Nuzle.pl
Ogłoszenia z Lento.pl
Dom Dębowiec,
Dębowiec
Cena: 450 000 zł
Ogier do sportu typ szlachetny
Dębowiec
Cena: 25 000 zł
Fotelik
Dębowiec
Cena: 120 zł
BIEŻNIA
Dębowiec
Cena: 1 000 zł
Lampy z weneckiego szkła Murano.
Dębowiec
Cena: 1 500 zł
Sprzedam VW Caravelle T5 2,5TDI
Dębowiec
Cena: 27 000 zł
BIEŻNIA
Dębowiec
Cena: 1 000 zł
Sprzedam Kellys Kiter 30 rower górski dla dzieci.
Dębowiec
Cena: 600 zł
dom mieszkalny w Dębowcu koło Jasła
Dębowiec
Cena: 300 zł
Sprzedam wędzarnię
Dębowiec
Cena: 600 zł
Oddam kotki za darmo
Dębowiec
Działka Dębowiec
Dębowiec
Cena: 3 600 zł
Sprzedam Pianino
Dębowiec
Cena: 2 500 zł
Hulajnoga
Dębowiec
Cena: 60 zł
więcej ogłoszeń w Dębowcu »
Lokalizacje w okolicy
Wolbórz (2)
Janów Lubelski (1)
Łobez (2)
Jelenia Góra (2)
Krotoszyn (8)
Kwidzyn (1)
Toruń (6)
Słupca (1)
Ostrołęka (4)
Kalisz (2)
Gdańsk (5)
Goniądz (1)
Legnica (1)
Rymanów (1)
Nowy Sącz (3)
Kraków (4)
Legionowo (1)
Dębowiec (1)
Ruda-Huta (1)
Częstochowa (1)
Nowy Dwór Mazowiecki (1)
Płock (6)
Kornice (2)
Stary Gostków (1)
Gliwice (3)
Oświęcim (1)
Wrocław (6)
Wejherowo (1)
Sosnowiec (2)
Katowice (9)
Brzeziny (1)
Biskupiec (1)
Słupsk (1)
Opoczno (1)
Piła (2)
Sopot (1)
Pruszcz Gdański (1)
Ogorzelczyn (1)
Jeziorany (1)
Wartkowice (2)
Biała Podlaska (1)
Nędza (2)
Dębowiec (1)
Szubin (1)
Nowe Miasto Lubawskie (1)
Ełk (1)
Drawsko Pomorskie (2)
Łódź (1)
Myszków (3)
Kolbudy (1)
Popularne zawody w Dębowcu
Referent (1)
Pracownik Administracji (1)
Budowlaniec (1)
Popularne kategorie w Dębowcu
Prawo i administracja państwowa (1)
Finanse i księgowość (1)
Administracja biurowa (1)
Budownictwo (1)
Więcej ofert pracy na
nuzle.pl »
Copyright © 2024 igkm.com.pl. All Rights Reserved.