Igkm Com
.pl
Zmień kryteria ({{filtersCount}})
Ustaw kryteria
Ustaw kryteria
Stanowisko, firma, słowo kluczowe
Miejscowość, województwo
+{{r}} km
Wyczyść filtry
Kategorie:
{{selectedCategoriesCount}}
{{cat.category}}
{{counters.categories && counters.categories[cat.id] ? counters.categories[cat.id] : '0'}}
Data dodania:
1
{{value}}
({{counters.hours && counters.hours[key] ? counters.hours[key] : '0'}})
Rodzaj pracy:
{{selectedJobTypesCount}}
{{jobType.name}}
({{counters.jobTypes && counters.jobTypes[jobType.id] ? counters.jobTypes[jobType.id] : '0'}})
Umowa:
{{selectedContractsCount}}
{{contract.name}}
({{counters.contracts && counters.contracts[contract.id] ? counters.contracts[contract.id] : '0'}})
Pokaż oferty ({{counters.all || 0}})
Wszystkie oferty
»
Milicz
»
Pracownik Administracji
Oferty pracy Pracownik Administracji Milicz
- Mamy dla Ciebie
1 ofertę pracy
Ustaw kryteria
Słowo kluczowe
Miejscowość
Promień
+{{r}} km
Pokaż oferty ({{counters.all || 0}})
Wyczyść filtry
Pokaż oferty ({{counters.all || 0}})
Wyczyść filtry
Kategorie:
{{selectedCategoriesCount}}
{{cat.category}}
{{counters.categories && counters.categories[cat.id] ? counters.categories[cat.id] : '0'}}
{{showAllCategories ? 'Ukryj' : 'Pokaż wszystkie'}} kategorie
Data dodania:
Kiedykolwiek
{{value}}
{{counters.hours && counters.hours[key] ? counters.hours[key] : '0'}}
Rodzaj pracy:
{{jobType.name}}
{{counters.jobTypes && counters.jobTypes[jobType.id] ? counters.jobTypes[jobType.id] : '0'}}
Umowa:
{{contract.name}}
{{counters.contracts && counters.contracts[contract.id] ? counters.contracts[contract.id] : '0'}}
Wyczyść filtry
Pokaż oferty ({{counters.all || 0}})
Referent ds zakupów
Milicz
BROKELMANN sp. z o. o
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Zakres obowiązków:Wyszukiwanie potencjalnych dostawców , negocjowanie warunków dostaw i cen , sporządzanie i wysyłanie zapytań ofertowych , współpraca z działem technicznymumowa na okres próbny do 3-mcy z możliwością dalszej współpracy Wymagania
Wczoraj
z Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Podobne ogłoszenia
Pracownik biurowy
Sławoszowice
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE POM...
Administracja biurowa
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:przyjmowanie i wysyłanie e-maili, segregacja i kompletowanie dokumentów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczneJęzyk: polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegłyUprawnienia: obsługa
16 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Referent ds. rozliczeń
Krotoszyn
DINO POLSKA S.A
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Referent ds. rozliczeńOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Rozliczanie marketów (faktury, raporty kasowe) Kontrolę wpłat utargów sklepowych i poprawności sald kasowych Weryfikację
Wczoraj
z Employsystem
Referent ds. rozliczeń
Krotoszyn
DINO POLSKA S.A. Krotoszyn
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Zakres obowiązków:rozliczanie marketów, kontrole wypłat utargów sklepowych, wystawianie faktur dostawcom, weryfikacja różnic ilościowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagany staż pracy: lata: 0, miesiące
7 dni temu z Centralna baza ofert pracy
Referent ds. obsługi zgłoszeń
Krotoszyn
DINO POLSKA S.A
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Obecnie oferujemy pracę na stanowisku: Referent ds. obsługi zgłoszeń Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Rozwiązywanie problemów technicznych w obiektach Dino. Monitoring pracy urządzeń, temperatur, zużycia energii elek
9 dni temu z Employsystem
Referent ds. kontroli kosztów
Krotoszyn
DINO POLSKA S.A
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Referent ds. kontroli kosztówOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikację kosztów Sprawdzenie zasadności wybranych faktur Kompletowanie oraz przekazywanie dokumentów do działu
19 dni temu z Employsystem
Referent ds. administracji technicznej
Krotoszyn
DINO POLSKA S.A
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Referent ds. administracji technicznejOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Sprawdzanie i weryfikację faktur i innych dokumentów kosztowych Analizę kontraktów i cen Weryfikację usłu
26 dni temu z Employsystem
Referent ds. administracyjno-biurowych
Krotoszyn
DINO POLSKA S.A
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Referent ds. administracyjno-biurowychOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Analizę dokumentów zgodnie z procedurami firmy Wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie Od kandydató
27 dni temu z Employsystem
Referent ds. fakturowania
Krotoszyn
DINO POLSKA S.A
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Referent ds. fakturowaniaOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikację oraz wystawianie faktur sprzedażowych Tworzenie zestawień i raportów Kontakt telefoniczny i mailowy z kont
27 dni temu z Employsystem
Referent ds. procesu aplikacji
Krotoszyn
DINO POLSKA S.A
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Referent ds. procesu aplikacji Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych na stanowiska sklepowe Zamawianie plakatów i ulotek rekrutacyjnych w drukarni
27 dni temu z Employsystem
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy - stażysta
Krotoszyn
Administracja biurowa
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Pracownik Biurowy
Opis zadań:prowadzenie rejestrów szkoleń i dokumentacji, -obsługa urządzeń biurowych, -sporządzanie pism, -przygotowywanie dokumentów księgowych, -kontakt z klientami, -ewidemcja korespondencji.Czas pracy: 08:00-16:00 Wymagania: Stypendium brutt
30 dni temu z Centralna baza ofert pracy
Spedytor
Kaszowo
DAKRA Dawid Pasieczny
Logistyka i transport
Pracownik Administracji
Spedytor
Zakres obowiązków:koordynowanie pracy kierowcy, praca przy komputerze Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweJęzyk: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowanyWymagania pożądane: Wy
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Asystent Działu Inwestycji
Krotoszyn
DINO POLSKA S.A
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Asystent
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Asystent Działu InwestycjiOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Uzyskiwanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do realizacji i zakończenia inwestycji Prowadzenie całkowitej procedury
5 dni temu z Employsystem
Asystent urbanisty
Krotoszyn
DINO POLSKA S.A
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Asystent
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Asystent urbanistyOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wykonywanie projektów zagospodarowania przestrzennego Analizę Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego Wspomaganie
6 dni temu z Employsystem
Staż z urzędu pracy Technik prac biurowych
Krotoszyn
Administracja biurowa
Technik
Technik prac biurowych
Opis zadań:-Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji;- Kserowanie dokumentów; -Pomoc w wykonywaniu zadań wydziału;-Udzielanie informacji interesanto;m-Przygotowywanie korespondencji do wysyłki;-Przyjmowanie i rejestracja pism;Cazs pracy: 07:30
7 dni temu z Centralna baza ofert pracy
Pracownik sekretariatu
Krotoszyn
DINO POLSKA S.A
Administracja biurowa
Pracownik Sekretariatu
Obecnie oferujemy pracę na stanowisku: Pracownik sekretariatuOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Odbieranie telefonów, udzielanie informacji oraz przekierowywanie rozmów do odpowiednich osób Przyjmowanie interesantów (z
8 dni temu z Employsystem
Asystent kas samoobsługowych
Twardogóra
Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
15 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Koordynator grupy inwentaryzacyjnej
Krotoszyn i okolice
DINO POLSKA S.A
Administracja biurowa
Koordynator
Pracownik ekipy inwentaryzacyjnej
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Koordynator grupy inwentaryzacyjnejOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Inwentaryzację towarów w magazynie oraz marketach. Weryfikację zgodności stanu towarów w marketach. Uzupełni
22 dni temu z Employsystem
Koordynator ds. Marketingu
Krotoszyn
Arche Consulting
Administracja biurowa
Koordynator
Wymagania: samodzielności w działaniu oraz otwartości na nowe wyzwania, zaangażowania, sumienności oraz kreatywnego podejścia do powierzonych zadań, gotowości do pracy stacjonarnej
23 dni temu z arche-consulting.pl
Koordynator ds. zarządzania energią
Krotoszyn
DINO POLSKA S.A
Administracja biurowa
Koordynator
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Koordynator ds. zarządzania energiąOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Współpracę z dostawcami w fazie przygotowania inwestycji Kontakt z firmami zewnętrznymi współpracującymi w z
80 dni temu z Employsystem
Referent / Referentka do obsługi korespondencji
Wrocław
Politechnika Wrocławska
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Zakres obowiązków: przyjmowanie/nadawanie korespondencji z/do właściwego punktu usług pocztowych (przesyłki zwykłe
Dzisiaj
z praca.pl
Pracownik biurowy
Ostrzeszów
Administracja biurowa
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:Pracownik biurowy Wymagania:Wymagania konieczne: Języki: niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany, angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 -
Wczoraj
z Centralna baza ofert pracy
Intendent- referent
Trzemeszno
Zakład Poprawczy Trzemeszno
Zdrowie i uroda
Pracownik Administracji
Referent
Zakres obowiązków:Prowadzenie gospodarki finansowej, materiałowej i magazynowej w stołowce oraz kuchni zakładowej, prowadzenie gospodarki materiałowej. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: mile wi
Wczoraj
z Centralna baza ofert pracy
Spedytor międzynarodowy
Wrocław
Krotrans Logistics Sp. z o.o
Logistyka i transport
Pracownik Administracji
Spedytor
Spedytor Międzynarodowy
Spedytor międzynarodowyTwój zakres obowiązków organizacja, nadzór i bieżąca obsługa międzynarodowych zleceń transportowych pozyskiwanie nowych kontrahentów rozwijanie długoterminowych relacji z klientami budowanie długofalowej współpracy z przew
Wczoraj
z gowork.pl
Spedytor Międzynarodowy
Wrocław
Ray Trans Sp. z o.o
Logistyka i transport
Pracownik Administracji
Spedytor
Spedytor Międzynarodowy
Spedytor MiędzynarodowyTwój zakres obowiązków Co będziesz z nami robić?•planować transporty FTL lub LTL,•poszukiwać nowych zleceń transportowych,•aktywne pozyskiwać nowych klientów oraz przewoźników,•utrzymywać i rozwijać współpracę z dotychczas
Wczoraj
z gowork.pl
Kasjer/Kasjerka - Asystent/Asystentka księgowej
Wrocław
Hortico
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Asystent
Ekspedientka
Kasjer
Księgowa
Pracownik Administracji
Pracownik Sklepu
Kasjerka
Kasjer/Kasjerka - Asystent/Asystentka księgowejTwój zakres obowiązków prowadzenie kasy Spółki (obsługa kasowa, sporządzanie raportów kasowych, przygotowywanie wpłat do banku), rozliczanie zaliczek pracowników, kontrola bieżących należności, kont
Wczoraj
z gowork.pl
Spedytor międzynarodowy - Specjalista ds. transportu
Wrocław
Transport Ciężarowy Waldemar Głuszko
Logistyka i transport
Pracownik Administracji
Specjalista ds. Transportu
Spedytor
Spedytor Międzynarodowy
Specjalista
Spedytor międzynarodowy - Specjalista ds. transportuTwój zakres obowiązków Organizacja transportów drogowych Pozyskiwanie nowych klientów i poszerzanie bazy podwykonawców oraz budowanie długofalowej współpracy z nimi Dbanie o terminowość załadun
Wczoraj
z gowork.pl
Ogłoszenia z Lento.pl
Rower trójkołowy rehabilitacyjny.
Milicz
Cena: 1 100 zł
Sprzedam wyposazenie gabinetu stomatologicznego - protetyczn
Milicz
Cena: 123 zł
Psycholog Psychoterapia Milicz Krotoszyn Anna Linda
Milicz
Transport maszyn budowlanych,rolniczych,pomoc drogowa,DMC15t
Milicz
Rower trójkołowy rehabilitacyjny
Milicz
Cena: 1 200 zł
TYNKI MASZYNOWE CEMENTOWO WAPIENNE ZACIERANE NA GŁADKO !
Milicz
Cena: 23 zł
NOWY budynek wolnostojący 130 m2 - CENTRUM MILICZA
Milicz
Cena: 1 050 000 zł
Kajaki Milicz Kajaki Milicz Milicz AnKa w Dolinie Baryczy.
Milicz
Rower damski BBF.
Milicz
Cena: 500 zł
Stół dębowy retro wymiary 115x93x77 cm
Milicz
Kajaki Milicz
Milicz
Cena: 60 zł
Doczepka do roweru dla dziecka nowa
Milicz
Cena: 320 zł
Kamizelka futerko +treginsy 92
Milicz
Cena: 35 zł
Dzwig Milicz
Milicz
Cena: 160 zł
Sprzedam młode kurki nioski (leghorn, lohman, rossa)
Milicz
Przeprowadzki Milicz – Krajowe oraz międzynarodowe
Milicz
Cyklinowanie, układanie, renowacja podłóg i parkietów
Milicz
Cena: 35 zł
Wynajem przyczep TANIO!
Milicz
Cena: 50 zł
Rower trójkołowy
Milicz
Cena: 650 zł
Serwis internetowy strona internetowa www nowylogizm pl portal
Milicz
więcej ogłoszeń w Miliczu »
Lokalizacje w okolicy
Krotoszyn (3)
Brzeg (2)
Kotlin (1)
Jelenia Góra (6)
Kępno (2)
Konin (3)
Siemianowice Śląskie (2)
Wrocław (42)
Ostrów Mazowiecka (1)
Płock (28)
Rzeszów (13)
Ostrołęka (7)
Kraków (33)
Elbląg (5)
Olsztyn (11)
Opole (25)
Słubice (40)
Gdańsk (51)
Kołobrzeg (1)
Włocławek (13)
Warszawa (107)
Grodzisk Mazowiecki (1)
Koszalin (8)
Zielona Góra (1)
Katowice (21)
Kokotów (2)
Kielce (2)
Bydgoszcz (1)
Brwinów (1)
Tomice (1)
Wysogotowo (1)
Miastków Kościelny (1)
Dębica (1)
Opatówek (1)
Bolesławiec (1)
Wyszków (1)
Oświęcim (1)
Gostynin (1)
Janikowo (1)
Radom (3)
Będzin (1)
Cząstków Mazowiecki (1)
Głogów (2)
Ostrów Wielkopolski (1)
Gniezno (1)
Miechów (1)
Wieliczka (4)
Pawłowice (2)
Lesznowola (3)
Popularne zawody w Miliczu
Magister Farmacji (1)
Pracownik Sklepu (1)
Sprzedawca (1)
Sprzedawca w sklepie (1)
Mechanik (1)
Mechanik utrzymania ruchu (1)
Pracownik Produkcji (1)
Magazynier (1)
Pracownik Administracji (1)
Referent (1)
Przedstawiciel (2)
Przedstawiciel Handlowy (2)
Konserwator (1)
Garmażer (1)
Nauczyciel (1)
Technik (2)
Popularne kategorie w Miliczu
Służba zdrowia (1)
Sprzedaż (1)
Obsługa klienta (4)
Produkcja (3)
Praca fizyczna (4)
Logistyka i transport (1)
Administracja biurowa (1)
Finanse i księgowość (1)
Prawo i administracja państwowa (1)
Budownictwo (1)
Edukacja (1)
Inżynieria i technologia (2)
Więcej ofert pracy na
nuzle.pl »
Copyright © 2025 igkm.com.pl. All Rights Reserved.